
Переваги роботи в компанії
Yellow Stone — продуктова IT-компанія, що розробляє ефективні рішення та інструменти для просування і підтримки бізнесу в ігровій індустрії. Команда Yellow Stone розробляє платформу, що поєднує величезну кількість користувачів з усього світу з продуктами різних ігрових компаній. Yellow Stone співпрацює з провідними світовими виробниками, впроваджуючи передові та ефективні рішення у напрямках customer care, risk management, online payments, online marketing та BI tools. Якщо ти вирішиш стати частиною команди Yellow Stone, на тебе чекають: цікаві задачі; чудові можливості для навчання; якісний менторинг і культура зворотного зв’язку; гнучкий графік роботи; яскраві корпоративні заходи та свята з командою. Долучайся до нас!
4 вакансії компанії
Customer support agent (Portuguese)

Шукаємо свого Portuguese Customer Support AgentГотовий допомогти юзеру? Знаєш португальську від рівня В2? Можеш витримати всі питання від своєї бабусі «як працює та мобілка?» або «на яку кнопку нажимать?». Тоді тобі до нас!Ми розроблюємо та...
Customer Support Agent (German)

Команда Yellow Stone шукає свого German Customer Support Agent Володієш німецькою від рівня В2? Можеш витримати всі питання від своєї бабусі «як працює та мобілка?» або «на яку кнопку нажимать?». Тоді тобі до нас!Yellow Stone розр...
Customer support agent (Spanish)

Yellow Stone шукає свого Spanish Customer Support AgentГотовий допомогти юзеру? Знаєш іспанську від рівня В2? Можеш витримати всі питання від своєї бабусі «як працює та мобілка?» або «на яку кнопку нажимать?». Тоді тобі до них!Ye...
Customer support agent (Polish)

Команда Yellow Stone шукає свого Polish Customer Support Agent!Готовий допомогти юзеру? Володієш польською від рівня В2? Можеш витримати всі питання від своєї бабусі «як працює та мобілка?» або «на яку кнопку нажимать?». Тоді тобі...