Стоматологічна клініка запрошує на роботу адміністратораВимоги: Відповідальність, комунікабельність, охайність, акуратність, старанність, без шкідливих звичок.Обов'язки: надання пацієнтам інформації про послуги та їх вартістьприйом телефо...
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы добавить вакансию в избранное
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы отметить вакансию как неинтересную
Медичний центр «Уросвіт» — команда професіоналів з 12-ти річним досвідом роботи в сфері медицини! Запрошуємо на посаду адміністратора.Обов’язки: зустріч пацієнтів; запис до лікаря; відповідь на телефонні дзвінки; розрахунок пацієнтів в обліковій ...
The D&Z Networks company, in connection with the development of a new project, invites aPatient Enrollment Manager(nurse/doctor-intern) with knowledge of English) to cooperate.Advantages of working in our company:High and stable incomeWork ...
Приєднуйся до нашої професійної команди!!Що тебе очікує?1. Повага в колективі2. Офіційне працевлаштування3. Особистий розвиток4. Зручний графік5. Вчасна виплата заробітної плати (від 8000 грн на місяць плюс преміальні) Кого ми шукаємо...
Запрошуємо в нашу команду оператора контакт-центру. «VeroMed» — це багатопрофільний медичний центр, що відповідає найвищим світовим стандартам надання медичної допомоги.Колектив центру — це велика дружня сім'я. І ми з великою любов’ю і турб...
Один з основних пріоритетів стоматологічної клініки «Soprano» турбота про комфорт і безпеку, як пацієнтів, так і своїх співробітників, тому ми пропонуємо:офіційне працевлаштуваннястабільну заробітну платурозташування клініки в центрі містап...
«Оздоровчий центр» шукає нових менеджерів по роботі з клієнтамиЩо потрібно робити:робота з рекламою (сайти, соц мережі)запис клієнтів на обстеження (тел.дзвінки, переписка в месенджерах)ведення клієнської базиоформлення карточки на знижку п...
Создайте резюме и получите еще больше вариантов трудоустройства.
Получите больше возможностей в карьерном росте. Создайте резюме, чтобы получить собственные рекомендации и сделать более эффективным поиск работы.